poniedziałek, 9 marca 2015

Prolog

Wiecie jakie to uczucie gdy nie macie przy sobie nikogo?W okół Was jest dużo osób ale ty czujesz się samotny.Uśmiechasz się to oczywiste , ale czy twój uśmiech jest szczery?Boli Cię to?Trudno.I tak nikogo to nie obchodzi.A wiecie czemu?Bo jestem tylko problemem i właśnie straciłem najważniejszą dziewczynę w moim życiu.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No więc hej !
To mój pierwszy blog.Mam nadzieje ,że spodoba Wam się mój pomysł na to ff.
Co do rozdziałów będę się one pojawiały co 2 tygodnie lub tydzień.Prolog jest
krótki ale taki miał być.To by było na tyle do następnego !

7 komentarzy:

  1. Zapowiasa się całkiem fajnie x

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię nigdy skomentować prologów, gdyż są to zawsze początki, nic nie ukazujące momenty, lecz dopiero przy dalszym czytaniu dowiadujemy się dalszej historii głównych bohaterów. Mi osobiście się bardzo podoba prolog, ale dopiero po kolejnych rozdziałach będę mogła tak dokładniej opisać uczucia, jakie wiążą się z czytaniem twojego bloga. Według mnie jednak, że skoro jest twój pierwszy blog, jest cudowny. No i oczywiście kocham piosenki Ellie, więc masz już fankę. Czekam na next i weny życzę. xoxox

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie zapowiada się bardzo fajnie i ciekawie :)
    Czekam na pierwszy rozdział :)
    Pozdrawiam i życzę weny ;) @Mrs_Hazza94
    P.S. Zapraszam na swoje opowiadanie http://ghost-mrshazza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. awhwhjfhkjsfhjdifhksjdfsb jestem dumna <333 Zapowiada się naprawdę ciekawie :) Czekam na nn i wenyyy Ci życzę!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie :)
    Zapraszam do siebie, również o Justinie
    http://www.wattpad.com/myworks/43000669-black-masks-j-b / @biebervouz

    OdpowiedzUsuń