niedziela, 9 sierpnia 2015

Rozdział/informacja

Mam dla Was złą wiadomość.Mianowicie ZAWIESZAM BLOGA NA CZAS NIEOKREŚLONY.Doszłam do wniosku, że to co robiłam było dla zabawy a powinnam wczuć się w to co robię.Nie będę owijać w bawełnę po prostu powiem Wam jak jest.Jestem zwykłą dziewczyną z marzeniami o pisaniu własnego fan fiction.Niestety są to tylko marzenia, ponieważ zwracając na to jak piszę nie jestem w tym najlepsza.Wrócę na bloga co Wam OBIECUJĘ, ale sama nie wiem czy wrócę na tego czy nowego bloga.Jeśli będzie on nowy dam Wam tutaj linka na 100%Nie przeciągając doszłam do wniosku, że jeszcze nie dorosłam do pisania własnego ff.Wrócę do Was może za parę tygodni, parę miesięcy sama jeszcze tego nie wiem.Nie mam pomysłu na to opowiadanie dlatego wrócę tu dopiero gdy będę gotowa do udźwignięcia tego a w tedy będzie ono o wiele lepsze.Tutaj macie rozdział, który pisałam.Chce dać Wam go na przeprosiny za wszystko.Chciałabym też PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM, którzy czytają to co piszę ale też bardzo WAS PRZEPRASZAM tych, których zawiodłam.Mam nadzieje, że mi wybaczycie a teraz zapraszam do czytania ostatniego rozdziału.BYŁABYM WAM BARDZO WDZIĘCZNA GDYBY KAŻDY KTO CZYTAŁ CHOCIAŻ JEDEN ROZDZIAŁ TEGO FF SKOMENTOWAŁ.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oczami Destiny

Siedzimy na kanapie oglądając jakiś film.Przykrywam się kocem czując lekki powiem wiatru.Spojrzałam na przyjaciółkę-o ile mogę ją tak nazwać-która zrobiła tak samo.Ziewam cicho.Zmęczenie daje o sobie znaki.
-Będę się już zbierać-Wstałam z wcześniejszego miejsca.
-Zostań na noc proooszę-Przeciągnęła słodko dziewczyna.Nie mogę oprzeć się jej urokowi osobistemu i zgadzam się.Daje mi jakieś rzeczy do przebrania i mówi gdzie jest łazienka.Weszłam pod prysznic wcześniej zdejmując swoje ubrania.Nastawiam urządzenie aka prysznic na ciepłą wodę.Po chwili czuję jak moje ciało odpręża się dzięki ciepłym strumieniom wody.Po skończonym prysznicu wycieram swoje ciało w biały puchowy ręcznik.Ubieram na siebie rzeczy od brunetki, które są trochę za duże.Wracam do jej pokoju i kładę się na łóżku. Posyłamy sobie uśmiech a ona idzie zrobić to co ja przed chwilą.Wracam po piętnastu minutach a ja zastanawiam się jak udało jej się tak szybko wykąpać.Siada obok mnie wcześniej włączając przycisk "star" na pilocie.Gdy film się kończy słyszymy kroki na górę.Nagle drzwi się otwierają a w nich pojawia się postać umięśnionego blondyna.Jego włosy są postawione do góry.Przygryzłam dolną wargę patrząc na niego, On uśmiecha się łobuzersko.
-Zrób zdjęcie starczy na dłużej-Pokoju wypełnił jego śmiech.
-Szkoda mi ekranu-Westchnęłam cicho.
-Zadziorna-Podszedł bliżej nas i usiadł na skraju łóżka.
-Ugh czego chcesz Bieber-Westchnęła głośno patrząc na rozmówcę.
-Na pewno nie Ciebie-Puścił jej oczko.Mimowolnie przygryzłam dolną wargę.Cholera muszę przyznać, że ten chłopak jest seksowny.Widać, że niesie ze sobą kłopoty a ja lubię niegrzecznych chłopców.
~~~~~~
KOCHAM WAS WSZYSTKICH I DZIĘKUJE ZA KAŻDE WYŚWIETLENIE ORAZ ZA KAŻDY KOMENTARZ DO ZOBACZENIA X

5 komentarzy:

  1. Rozdział trochę krótki :/ Ale czekam na kolejny:) Mam nadzieję, że dłuższy rozdział :))
    Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nic czekam na twoj wielki powrot troche smutam ze krotki ale nic nie poradze ale skoro obiecujesz ze wrocisz to bede czekac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, gdy tylko zacznę pisać nowe ff poinformuję Cie jako pierwszą ♥

      Usuń
  3. Szkoda, bo właśnie skońcyłam czytać;/
    No ale czekam:*
    W wolnej chwili zapraszam tutaj(nie mój):
    http://night-dream-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://powiekiwiekow.blogspot.com
    Usłyszałam bicie mojego serca, słyszałam bicie wszystkich serc wokół mnie..

    OdpowiedzUsuń